diumenge, 21 de juliol del 2013

7ENA MARXA BTT SENDERS DEL DIP 14/7/2013

Avui fa just una setmana de la 7ena marxa BTT Senders del Dip en què vam participar David i jo aprofitant uns dies de vacances.

El video de la marxa.

David és un amic que resideix a Sabadell i ho haviem parlat el fer-la però amb vacances pel mig va arribar el dia i no ho teniem molt clar,


La marxa tenia 2 opcions llarga de 40 kms i curta de 28.
Nosaltres vam optar per la curta ja que no estavem per excessos i anavem amb l'idea de fer-la junts ..

A la sortida com sempre vam sortir els últims encara que poc a poc vam anar remuntant en la pujada de la Carabassa



vam menjar alguna cosa en l'avituallament i en les baixades pasava endavant David que baixa bastant mes segur


fins falta de 10 quilòmetres era un continu fals pla que li va pasar factura a David abans de l'última pujada de formigó tipus Sant Esteve en què em vaig anar davant.

En arribar dalt em vaig deixar caure a buscar el poble i quan vaig arribar a un encreuament amb una bona pinada on hi havia el xic de la nevera, va ser on vaig esperar a David que va acusar la falta de ritme amb la bici i va tardar bastant.
El noi em va dir que anava fins al moment dels 20 primers de la cursa curta.


Més tard ja junts vam tenir problemes amb la cadena de David baixant els trams de senda i ens va fer perdre altres 5 minuts, encara que el temps de la marxa era el de menys.


Al final vam ocupar les posicions 69-70 de 118 participants de la curta i de 400 bikers en total.
Però el millor és l'experiència que vam viurer aquest dia, amb un gran amic, amb altra gent amb un gran companyerisme i amb l'afecte d'un petit poble de Tarragona.