El meu LLimit

Per evitar entrar en la monotonia de sortir per sortir, vaig a fer eixides mes especifiquesA vorer que tal em va.

BTT MARXA D'ONIL 2014

Desde l'any passat estàvem esperant aquesta marxa ja que ens l'habia recomanat el Flecha, una de les mes divertides del circuit.
La marxa: Com sempre els últims de 700 participants i tractant-se d'una marxa a base de sendes feia que pillarem tots els taps, alguns d'entre 5 i 10 minuts.
Jo abans del tap gran  del quilometre 13 estava intercalat entre els 2 Sergios i el tàndem Jesus-Santi.
A partir d'aquest punt la gent anava mes despagada i era mes fàcil avançar la gent,
Vaig aconseguir varies vegades a la marxa arriba a l'altura de Sergio f peró a les sendes i baixades hem tornava a deixar, nomes a falta de 3 quilòmetres el vaig poder agafar i deixar.
al final 361 de 700 amb un temps de 2:21,58
Ara a preparar la de Banyeres de Mariola de pròxim 25 maig..

MARXA BTT MONTES DE NAVALON 2014

Ha passat un bon temps sense actualitzar aquesta secció del blog, peró l'activitat no ha parat, primer a la btt de Navalon on vam juntar un bon grup de gent per fer la marxa i ens vam endur el cuixot,
La marxa per mi va anar be, vam eixir altra vegada els últims, amb un ritme molt relaxat fins que va arrear Sergio i jo darrere, a començar a remuntar, i ja sense parar a bon ritme fins al final, on vaig fer el 159 de 360 en un temps de 2:20,49 no esta malament per al que faig.
Despres d'uns mesos fent eixides mes tranquiles sempre que ha acompanyat la climatologia per fer base, ara toca començar a marcar-se alguns objectius nous per aquest 2014.
El primer es Navalon, sera la meva 4 participacio, una en sec i 2 en fanc, per a mi aquesta marxa es la que mes m'agrada amb permis de Biar.
Ara a partir de març toca aumentar l'intensitat de les sortides per a no patir massa el dia de la marxa.
(Percert lo de correr no ho porte massa be, tan sols vaig eixir 2 dies i un a caminar..)

2013
Ara toca manteniment i mes en el canvi d'hora per davant,  a sortir cuan es puga pero sobre tot per aprofitar millor el temps hi ha que eixir a correr.
Dijous 26/9. Una de montanya. Eixida per Aielo a buscar el Portixol i carretera de Fontanars fins a completar 50 kms.
 Dimarts 24/9. Sortida post Biar carretera de Fontanars amb l'intencio d'estirar les cames, 1:20h a 160 puls.
MARXA BTT SERRA DE BIAR 2013
El dia de una de les millors btts de la comunitat i que sense dubte un any mes s'han superat ( la prova la tenim en els participants que han passat de ser 600 a l'edicio del 2012 a 900 en aquesta)
 Encara estic assimilant la marxa, ja que com sempre hem fet tard a l'hora de situarse a l'eixida.
Com es podra vorer al video que penjare proximament hem sortir molt relaxats.
Poc a poc seguint a Jaume he agafat un bon ritme i he pogut pasar a molta gent a les pujades, (pero tan sols ales pujades, a les baixades tot el contrari hem venia gent desde del darrere, he agafat molta por a les baixades de graba i aixo hem llimita molt)
En l'arrivada, on jo esperaba entrar dins del 200 o 250 primers i en realitat he fet el 67  de la general curta que no esta gens malament.
Al final han donat el seu fruit tantes sortides aquest estiu amb la flaca.
Dijous 19/9. Aquesta setmana ha estat asfixiant per altres temes que no tenen res a veure amb la bici, el cas és que només he pogut rodar avui abans de Biar, i encara que només ha estat una hora 120 pulsacions de cara a la Alianda i tornar, si que és veritat que aclareix molt el cap.
Bé la propera ja Biar.

Per cert avui a estat un dia d'aquells de CASI, quasi m'atropella un cotxe en una rotonda que no m'a vist o no M'ha volgut veure
Diumenge 15/9. Dia de btt, dia de pujar i baixar com sempre que fem la volta del Benicadell, amb bones sensacions, almenys a l'hora de pujar per que el tema de les baixades és una altra cosa ..
Al final altres 57 kms.
Dijous 12/9. Tot el contrari que el dimecres, sortida amb Cristian per fer la volta de la Safra i buscar Caudete, però toca anar de passeig amb les pulsacions baixes amb el cansament acumulat de el dia abans.
Total 75 kms i molt cansat.

Dimecres 11/9. Després 2 dies de descans, un perquè tocava i un altre per pluja precisament a l'hora en què teníem previst, he pogut sortir i m'he sorprès jo mateix, he anat com una moto.Subir i baixar de Fontanars dels Alforins en una 1'15h atenent al telèfon un parell de vegades i per deixar anar cames al Portixol, en total 2,15 h a ritme fort i deixant molt bones sensacions.
 Diumenge 8/9. Eixida amb la penya per fer la volta a Bellús, una altra sortida llarga de btt per acumular kms i sobretot passar-ho bé amb els meus companys i travessant alguns paratges espectaculars.
Al final 60 kms mes.
Dijous 5/9. Ufff com es nota el calfonada d'ahir i de tota la setmana.
Sortida amb Vicent i Cristián per fer la pujada d'Exea per darrera d'Aielo.
Vaig per inèrcia, perquè les pulsacions són baixes i note com si no fora capaç d'augmentar el ritme.
Al final altres 35 kms en bona companyia.

Dimecres 4/9. Dia per deixar anar cames altra vegada per la carretera de Fontanars ja que és una de les més tranquil · les de la zona.
Al principi he anat controlant les pulsacions, sense passar de 150 però amb bon ritme, fins que al tornar se m'ha acoplat un eurobiker a roda i m'a pegat una bona calfonada. (fet merda).
Ja tinc la sèrie que faltava.

Dimarts 3/9. Sèries llargues a la carretera de Fontanars, he fet 2 de tres perquè en finalitzar la primera he partit un raig de la roda davantera.
Al final 2 amb bones sensacions ja que no he acusat el cansament del cap de setmana.
Diumenge 1/9. Sortida amb la penya de btt amb el terreny apretat per les pluges de dijous i divendres.
Ruta per Fontanars dels Alforins a la Zafra, encara que jo a meitat volta he hagut de tornar amb Jose, Alfonso, Dani i Elies per partir el cable del canvi.
En total 53 kms i segon dia d'anar atrancat.

Dissabte 31/8. Sortida llarga de carretera amb les bèsties de Toni, Vicent i Raúl.
A la volta de 100 kms hem anat improvisant sobre la marxa, primer hem fet la volta per Beniatjar, Bèlgida, i en Albaida les pujades de l'Aljor.
Després hem agafat la pujada al Portitxol per darrere d'Aielo i per rematar hem pujat a Fontanars dels Alforins.
Sortida amb ritme, sobretot a la part final de les pujades en què els amiguets es provaven, jo per la meva part només podia anar amb el plat gran per una averia al desviador el que m'ha fet anar molt atrancat a les pujades.

29/8 Dijous. A causa de la tempesta de la vesprada, 1 hora de sessio de estatica per a soltar cames mirant la volta.
Dimarts 27/8. Després d'una parada per les festes d'Ontinyent torne a la càrrega, i comence com ho vaig deixar, amb una sortida a la Safra, encara que aquesta vegada m'ha costat bastant mes arribar.
Al final anada i tornada en 2,30 amb les pulsacions molt baixes.

Dijous 22/8. Sessió de spinning a baixa intensitat d'una hora per descarregar les cames després de la pallissa de la Safra.
Ara amb les festes de la ciutat és difícil saber quan serà la propera sortida ..
Dimarts 20/8. Aquesta vegada si, fa molt de temps que volia tornar a fer la ruta de la Safra o de la Preso de Villena.
No té cap dificultat ja que a partir de Fontanars dels Alforins és tot pla, (però sempre fa aire).
La volta pujant per la carretera del pou clar i baixant per la de Sant Rafael consta de 70 quilòmetres, 2h 20min, amb una mitjana de 30,5 ..
El dimecres descans, i concert del Milindri.

Dilluns 19/8. Sortida a rodar amb Vicent cap Fontanars sense apretetar i amb molta cadència,
Al final una volta de 40 quilòmetres per seguir sumant.

Dissabte 17/8, Estava clar que aquest cap de setmana no tocava sortir.
Davant la impossibilitat de sortir hui, vaig fer una escapada el dissabte a la vesprada amb la intenció de fer la volta a Fontanars dels Alforins, però a l'arribar pel port em va agafar la pluja, que la veritat és que no molestava massa, però amb presses i l'aigua que començava acumular-se en la calçada vaig decidir donar mitja volta i dilluns tornaré a provar sort.
Al final 24kms en 47min a 31,2 km / h.
Divendres 16/8. Sessió amb la bici de spinning d'uns 45 minuts amb canvis de ritme o sèries de 5 minuts. Vaja una putada perquè amb uns 30 graus a l'exterior i en una habitació on no corre l'aire et pots morir ..
una mes, la proxima no se si sera el diumenge, si pot ser serà amb la flaca i el grup de Cocera.

Dijous 15/8/13. Sortida amb la penya després d'un dia de descans merescut, perque la veritat és que les cames ho agraeixen.
Sortida divertida amb dinar i final al pou Clar.
He recuperat les bones sensacions que ja no tenia dimarts a les pujades apretant una mica per provar com responia i després amb el grup anàvem a un ritme més pausat acumulant 46 quilometres mes i fent una mitja de 16,9 avg que no esta gens malament.

Entrada al bloc
Dimarts 12/8. 57 kms de btt buscant al Jaume, Viri i Ivan per Fontanars.
Jo he anat a trobar ja que ells sortien a les 7,30 i jo a les 9.
He pujat per la vall seca, Gamellons i al publo ens hem unit per baixar pels faldons del Moro, pista de Gamellons, Vall seca, Ontinyent.
Ara ja un descans ben merescut almenys fins dijous on hi ha sortida de penya.

Dilluns 12/8. Ruta de 53 kms amb la flaca per Carricola acompanyat de Diego, Toni, Vicent i cristian.
Volta amb molt de ritme sobretot en els trams on bufava l'aire de cara.
hem agafat carreteres secundàries passant per Albaida, Atzeneta, Carricola, Beniatjar, mitja volta i en Albaida ens hem desviat per l Aljor, on Toni a fet 1 Exhibició de les seves, després per la baronia a casa.

Diumenge 11/8. Hui volta amb la penya de Cocera per enginyers, carros i Agres fins al peu de la Mariola, a la cadena jo me n'he tornat a casa ja que avui tocava platja.
2 hores de btt a bon ritme.

En les rampes d'Agres m'han soltat, però bé tampoc em preocupa massa ..
El proper dia toca ritme de calent.

Divendres 9/8. Dia de relax per a deixar anar cames en companyia de Toni, hem anat a Fontanars que és el terreny més rodador i menys transitat pels cotxes.
En anar hem anat parlant de les nostres coses però al donar mitja volta el vent el teniem de cara i ens ho posava difícil per avançar. Ahi és on a acabat el control de les pulsacions ja que ens hem posat a remar com a bojos per arribar a casa el més aviat possible.

Diumenge toca btt.
Dijous 8/8. Segon dia de sèries llargues amb el mateix recorregut del dilluns, (de Elios al port de Fontanars).
Aquesta vegada al pujar ajudava el vent, que suavitzava una mica l'esforç al pujar encara que al baixar molestava bastant.
Les sensacions en les sèries han estat molt semblants a les de dilluns, amb la primera en què tot fa mal.
 La segona ja calent desapareix el dolor inicial i amb el continu anar i venir de gent en bici, com gent dels eurobikers, 2 noies del Prosolia ,Emi i demes gent t'animes una mica.
En la tercera el cos paga l'esforç i posa l'automàtic, ja costa pujar les pulsacions.
però acabe satisfet de la primera setmana de sèries.
El divendres a rodar 2 hores de paseig i el diumenge eixida amb la btt.

Dimecres 7/8 descans.

Dimarts 6-8-13 Eixida amb els maquinorros, com Toni cocera, Vicent soriano, Alvaro, Manolo i Diego.
45 kms de btt per todos vientos, Fuset, Gamellos, Fontanars, pont de ferro, Ontinyent.
Amb continus atacs en qualsevol repetjó, per la meva banda tocava passejar en teoria per que per seguirlos m'a tocat apretar.
Dilluns 5-8-13. 3 series llargues en la carretera de Fontanars fins al port, amb un total de 46 quilometres.
Feia molt temps que no cap sèries, i menys llargues.
Potser el fet de fer llargues i de forma progressiva per a mi siga millor, ja que hui per hui els canvis de ritme no els aguante.

En la primera hem feia mal tot, en la Segon ja calent m'he trobat dins de l'esforç, però en la tercera amb les cames ja pesades avançava bé però les pulsacions ja no augmentaven, estaven estabilitzades en 170.
Per ser el primer dia de sèries no a estat gens malament.

2. OBJECTIU BIAR 2013.
Pot semblar que vullga fer alguna cosa gran però ni molt menys, l'objectiu és el sempre, fer-la, no caure, acabar-la i gaudir el màxim possible.

És la meua 4 participacio consecutiva a la marxa, una de les mes exigent de la comunitat i amb més assistència de participants,

Biar no és qualsevol cosa per això cal rodar una mica, per no patir massa i intentar superar-se cada edició.

Per superar la del 2012 no em farà falta córrer molt ja que tot i haver arribat en un moment de forma excel · lent, amb més de 1800 quilometres de btt entre juliol i agost, aquest precís dia va pasar de tot i res bo.

Tambe Biar 2013 consta de 2 formats, el llarg de 56kms i el curt 35, jo despres de Pratdip on ho vaig pasar molt be he obtat pel curt.
BIAR 12
Recorde que vam sortir per la meitat, no els ultims com sempre, em trobava  en la primera pujada i superava gent amb facilitat, però ja en la primera baixada va començar el calvari.

Primer s'em va sortir la cadena. (era d'aquelles vegades que es fica entre els pinyons i rajos, i que no hi ha manera de treure-la, només surt quan ja et dóna igual rebentar-ho tot i abandonar)

No se el temps que passaria, però era moltissim, quan vaig tornar a emprendre la marxa no funcionava,  estava completament fundit i sense saber perque.

poc després hem va agafar David bas venint del darrere, es el nen de la penya, amb una frescor envejable, el vaig perdre quan anavem per una senda i vaig caurer, anava tot creuat deixant passar els quilometres.

A falta de 10ja a la ultima senda vaig veure un xic del club de Biar i hem vaig animar a seguir-lo, però va durar poc, als 2kms vaig rebentar la roda davanterauns xics d'Alpera em van ajudar i vaig poder continuar.

A falta de 5 altre rebento, una altra vegada la mateixa roda buida en l'instantja havien passat Jose muñoz i Jose torres. (estava sense ajuda)

Em va tocar portar la bici a morro fins al poble on li vaig pujar per entrar a meta.

Al creuar la  estaba desolat la meva dona i la meva filla estaben alli esperant desde feia molt i sense cap noticia.
Ací vos deixe l'enllaç de la marxa 2012

1. INTRODUCCIO.
Aquesta és una pàgina del bloc amb la que vull compartir les meves vivències, inquietuds i sortides amb la bicicleta de forma personal, com un diari..

Ésta amagada ja que crec que tampoc  ha interessar-li a ningú massa les meves sortides.

UN POC D'HISTORIA
  No sóc cap persona a la qual agafar com a exemple ja que tot i haver tingut formació des de petit a l'escola de ciclisme d'Ontinyent i haver participat en multitud de proves en categories com principiants, alevins, infantils i cadets mai he aconseguit cap lloc de relevacia.(Encara que  una vegada hi va haver una excepció, era en alevins, 5 voltes a un circuit d'un quilòmetre, vaig arribar a la ultima corba primer i amb tanta força que vaig copejar la vorada i vaig treure la cadena, amb la inèrcia vaig entrar segon, que no està malament.
El pitjor és que hi havia trofeu fins al cinquè i erem 6, la carrera va ser un dimarts ..)
En juvenils ja no vaig seguir, la vaig penjar.Després en Mesta em vaig ajuntar amb uns companys de feina i em vaig iniciar en la btt, eren sortides en pla antiextres, però la cosa es va refredar amb el temps i la dissolució de l'empresa, vaig tornar a penjar-la,
Finalment el 2009 em vaig tornar a agafarla i encara dura.
Vaig començar amb els meus germans, Jordi i alguns amics formant la penya PEDALSDEPLOM però amb el pas del temps vam quedar Ramon i jo, que vam començar a sortir amb la penya la Rampa i ara estem perfectament integrats.

PENYA LA RAMPA.
No cal explicar com és el grupni el que fem ja que si seguiu el bloc ho sabeu de sobres. En unir-nos a la penya hem guanyat noves rutesconstància ja que en ser un grup d'uns 25 totstots els diumenges hi ha sortidaperò el més el més important és el grup en si on tots anem al mateix, a practicar el nostre esport favorit i passar-ho bé.
Aquesta es la primera sortida amb la penya la Rampa